Gå til innhold

Hvilket hovedkort? -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør på Sosohal, Epox sitt HK hos http://www.databutikken.com/no er ett kjempe kjøp til ca. tusenlappen. Du får "nyeste" teknologi til en billig penge (VIA sitt KA266A chipsett, ATA100, støtte for DDR minne, integrert lydkort).

 

Velkommen til 200 klubben Sosohal, jeg derimot sikter meg inn mot 300 klubben. Livet må jo bli bedre der :smile:.

 

Telcontar

 

_________________

Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1200Ct

Celeron Tualatin 1200MHz på BX440SE

768MB PC133 RAM

WD 80GB 7200rpm m/Promise Ultra ATA100

ATI Radeon 8500 (tror jeg har fått en OEM, den skal byttes, kostet bare 2200kr, men rett skal være rett).

 

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-26 23:42 ]

Lenke til kommentar

Da jeg registrerte meg i mai en gang, var det vel for 3. gang på bruktmarkedet, fordi jeg hadde glemt passordet, tenker jeg :grin: Selv venter jeg et GF2 ti/450 :wink: Men vi må ikke skli helt ut av topicen her, så jeg nevner at det skal settes på mitt Shuttle Apollo Pro HK, som jeg forøvrig ikke er så veldig stolt av. Men når jeg har penger, kommer nok HK'et sin tur også!

 

Jeg puster deg snart i ryggen på antall innlegg nå...

 

Enda en stund til vi tar igjen Anders Leipland :sad:

 

_________________

God jul og godt nyttår! :grin:

Nå er jeg sannelig med i 200-club :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-26 23:57 ]

Lenke til kommentar

hehe, jaja gutter, det skal vel ganske mye til før jeg puster dere i ryggen :smile:

 

så mye peiling som jeg har, ev. så kan jeg skrive mye møl, og sitte på hardware hele dagen å svare på alt jeg ser, men det orker ikke jeg. men jeg er stolt av det lille jeg har svart.

 

husk det; det er innholdet som teller ikke hvor mye det er. :smile: :smile: :smile:

 

men tilbake til topicen; jeg har ganske nylig kjøpt epox hk fra databutikken, og håper å bli fornøyd med det, men det spørs på den prisen, men viss det stemmer det som blir vist på tomshardware testen, ang; de 13 hovedkortene, og epox lå blant de øverste. så er vel det bra :smile: :smile:

 

vel vel, go for epox!!!

 

vi snakkes gutta, i senere fremtid på hardware!

 

god jul

Lenke til kommentar

da får du raid-konroller i tillegg. det er sikkert greit å ha det. følger med 2 ekstra USB-porter, så du får 4 totalt. støtter fremtidige CPU-er. Kjøpte det for noen mnd siden og har ikke hatt noe problemer. (kjøpte det fordi det var anbefalt på Hardware.no sine anbefalinger :smile: )

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 22:52, Energizer skrev:

NOEN SOM HAR ;


Asus A7V133 Hovedkort for Socket A


ER DET BRA?

VURDERER OG KJØPE...


Blir glad hvis noen gidder og svare


 

jeg har det hovedkortet med raid og er meget fornøyd.

eneste Negative er at det ikke har støtte for annet en SDram og ikke DDR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...