blomstkraft Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei hei! Noen som vet hvordan jeg kan spille Lineage 2 i Ubuntu? Er det et program jeg trenger? Interlude helst. Takk Endret 10. mai 2007 av blomstkraft
Okeblol Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hei hei!Noen som vet hvordan jeg kan spille Lineage 2 i Ubuntu? Er det et program jeg trenger? Interlude helst. Takk 8578903[/snapback] Jeg skulle til å poste en del forumlenker til det offisielle forumet, men så så jeg at du har skrevet en del inlegg der selv i linux tråder Tror nok ikke det hjelper å poste her
blomstkraft Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hei hei!Noen som vet hvordan jeg kan spille Lineage 2 i Ubuntu? Er det et program jeg trenger? Interlude helst. Takk 8578903[/snapback] Jeg skulle til å poste en del forumlenker til det offisielle forumet, men så så jeg at du har skrevet en del inlegg der selv i linux tråder Tror nok ikke det hjelper å poste her 8579002[/snapback] Det må da være noen som har fått det til Jeg ser at de har fått til Chronicle 4 i Kubuntu 6.10, i programmet Wine. Da må det jo nesten gå ann med C5 og C6 også da. C5 er også testet, og går fint på Arch Linux 0.8. Men det står ikke noe om Interlude Endret 10. mai 2007 av blomstkraft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå