Gå til innhold

Lurer på noen små ting angående min CV her.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg drev og oppdaterte CVen min som ligger her. Også leter jeg etter et sted og skrive litt om hva jeg har jobba med.

Jeg har CVen liggende her slik at de som synes jeg kan være interessant kan ta kontakt.

 

Men jeg føler at en enkel stillingsbeskrivels, arbeidssted blir litt lite.

Idag er jeg ansatt som elektriker i et firma, men jeg synes stillingsbeskrivelsen ofte er litt lite beskrivende om hva jeg gjør.

Eks. fortiden er jeg utleid til et hotel siden teknisksjef er sykemeld. Jeg har ansvar for alt teknisk i hotellet, det vil si lyd, bilde, ventilasjon, TV, varme, musikk osv.

For et par dager siden måtte jeg på en haste jobb oss en annen kunde for og sett opp internett på macen hans.

Jeg har feilsøkt og repart på telefonsentraler, programert ventilasjonsanlegg, satt opp fjernstyring av bygg osv.

 

Jeg ønsker at det legges inn litt mere plass i CV oppsettet til og skrive hva man jobber med, ikke bare en stilling. Jeg regner med at det er flere en meg som fyller flere funksjoner, og ønsker og vise det i CVen sin.

 

Espen Bø

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, en CV er ment som en kort oppsummering av dine erfaringer, mens du bruker et søknadsbrev til å skrive mer utfyllende om hva du har gjort som ikke kommer klart fram av CV-en, og samtidig hva du har lært av det du har holdt på med. Men som du sier, det er jo viktig at CV-en representerer deg også, hva med kort forklaring i stikkordsform bak punktene, som f.eks.

 

2001-2007: elektriker i XYZ A/S med hovedansvar for blablabla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...