Gnomas o.O Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 takk ska du ha. ser bra ut erm tror jeg, (er litt på bærtur mår det gjelder deler hehe mye forvirrende ord og tall osv) kan hende jeg endrer litt med kabinett osv har et APLUS Twin Engine( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327394 ) fra før kan hende at jeg bygger i det og hiver ut det som er der hehe, får se hva som skjer. kan hende jeg slår på stor tromma og kjøper et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326310 god plass og jobbe i og all plassen jeg trenger for vidre utvidning gjennom årene
Rayline TWB Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Bare sånn at det er opplyst: "woulf": Det Mist 600W PSU'et er et meget bra PSU, men det har vært en gjengs oppfatning at det bråker mye. Seasonicen som han andre har satt opp i sitt oppsett har jeg sett mye bra om. Hvis ikke tror jeg Corsair HX620W kan være et bra valg også. Har sett det har fått meget gode omtaler i en del tester. Endret 10. mai 2007 av Rayline TWB
Gnomas o.O Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 (endret) tror jeg går for en litt redigert utgave av marius883 sitt forslag. (annet kabbinett og lydkort) trenger jeg et lydkort? i så fall noen forslag? er det noe jeg har glemt? Endret 10. mai 2007 av woulf
Gnomas o.O Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 ehh hva er forskjellen på et oprativsystem og et oem oprativsystem?
Nutjob Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 ehh hva er forskjellen på et oprativsystem og et oem oprativsystem? 8581209[/snapback] OEM har viss mange "poeng". Hver gang du oppgraderer pc´n din har hver enkelt komponent en viss antal sum "poeng", når du har nådd over antal sum poeng i OS´en så kan du ikke bruke det OS lenger.
Patrick de Maar Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Viktig å bemerke at det er snakk om Vista. XP har meg bekjent ikke slike poeng.
Nutjob Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Viktig å bemerke at det er snakk om Vista. XP har meg bekjent ikke slike poeng. 8581406[/snapback] ja, men tok utgangspunkt i at han skal ha vista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå