Gå til innhold

Anbefalinger av spillbutikker rundt om i landet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at dette var en tråd som er fin å ha. Altså en tråd der vi kan anbefale, diskutere og snakke om butikker som selger spill. Jeg tenker da på butikker som er spesialiserte på spill.

Tenkte at jeg kan begynne med å anbefale en butikk. Her i Lillehammer har det endelig kommet en butikk som bare selger spill. Gamezone har overtatt lokalene til Bauer Elektronikk (som faktisk var den første butikken i landet som tok inn Nintendo), og sammen med et stort utvalg av nye spill har de også overtatt mange av godsakene Bauer hadde. For å nevne noen ting så er det en uåpnet Amiga (vet ikke hvilken modell), flere andre uåpnede bokser med spillmaskiner ;). Sikkert flere eldre maskiner i perfekt stand som ikke er tatt opp enda. Kundeservicen er strålende. Iallefall de to gangene jeg har vært der. Folkene som jobber der kan spill, og de snakker med deg om spill.

Spillutvalget er veldig godt. God del spill fra de vanlige konsollene (Xbox, 360, Wii, DS, PSP, PS2 og PS3), men også flere eldre spill. Jeg så selv flere uåpnede spill. Bla. Street Fighter 2, Blues Brothers, Championship Manager 93 og fler til Amiga. Det var også noen PS1-spill og flere til Gameboy Advance og Color.

Brettspill utvalget var ikke noe stort, men så er dette heller ikke så "big-busniess".

Så er det flere butikker som kan anbefales? Gjerne skriv litt om de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...