Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Leveringsproblemer Start Boost......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplever veldig treg kundeservice hos Start? Er kunde i dag og har vært i kontakt med dem 3 ganger pr. tlf + mailer......de har enda ikke klart å legge inn oppgraderingen min til Boost....har de leveringsproblemer tro?

Hver gang jeg har snakket med dem har de lovet å sjekke opp og gi en mail tilbakemelding, men ingenting har skjedd....rimelig håpløst.

Er det noen i forumet som i det hele tatt har fått levert Boost tilbudet til Start?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte 12 mbps linje fra Start i oktober 06, fikk oppkobling i slutten av februar. Linja skulle være på 12 mbps, men den er på 4 mbps, og Start har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor. Jeg har vært i kontakt med kundeservice x-antall ganger på mail og telefon, så kundeservicen er IKKE på topp...

• 3 måneder senere...
Skrevet
Jeg bestilte 12 mbps linje fra Start i oktober 06, fikk oppkobling i slutten av februar. Linja skulle være på 12 mbps, men den er på 4 mbps, og Start har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor. Jeg har vært i kontakt med kundeservice x-antall ganger på mail og telefon, så kundeservicen er IKKE på topp...

8580166[/snapback]

Jeg har fått mail om omkobling 3/9 og at trådløs ruter skulle sendes god tid i forkant. Har enda ikke fått trådløs ruter og har ingen internett linje pr. i dag da gammel løsning (også fra Start) ikke fungerer. Jeg spurte også om man kunne sette f.eks trådløse ruter fra Start i bridge modus og benytte egen trådløs ruter, men det kunne de ikke svare på etc. Jeg er virkelig spent på om jeg i det hele tatt får noe internett, og i tilfelle i hvilken hastighet. Hvordan målte du hastigheten på linjen din? Finnes det en applikasjon eller benytter du f.eks testen til IT avisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...