hemo Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Eg har ingen erfaring med Skycaller, men eg har erfart at minneproblemer blir ferre med nyast firmware.
DTS Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Greitt det, men programmet bruker ikke mindre RAM for det... Endret 15. mai 2007 av T_H_X
DTS Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 (endret) FullScreenCaller fungerer også perfekt ved forminsking av bildene først... Slet tidligere med at bildet ikke stemte/kom feil bilde ved SMS, men ved å forminske først ser det ut til å fungere utmerket både på anrop og SMS. Jeg vil si faktisk bedre enn SkyeCaller (Pro) også, p.g.a. det nevnte RAM-problemet med denne. Det må nevnes at jeg prøvde å forminske bildene med SkyeCaller (Pro) også, men programmet bruker fortsatt alt for mye RAM etter min mening. Så jeg gir FullScreenCaller , og SkyeCaller (Pro) . Endret 15. mai 2007 av T_H_X
cyclo Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Er det best fullscreen caller du tenker på? Tenkte jeg skulle teste den, da jeg ikke er særlig fornøyd med skyecaller etter å ha testet shareware versjonen. Edit: Ooops. Så ikke at det var en link. Glem hele greia Endret 22. mai 2007 av cyclo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå