Gå til innhold

Skal ha ny gaming/musikk pc... hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal snart kjøpe ny data og har laget ett opsett.

Er det noe jeg burde ta vekk/ha med?

Budsjettet er på 12000 kr...

PCen skal brukes til spill og musikk... Fra før av har jeg enn 250 gb harddisk

Endret av Svennien
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vel, alt ser ut til å stemme! Men hvis du er interessert i å ha et stille system ville jeg ikke anbefalt Enermax-vifta. Ville heller gått for en MIST-vifte i samme serie som du skal ha av den 120mm-modellen!

Ellers ser alt som sagt flott ut!

-

Erik

Skrevet
Hei!

Vel, alt ser ut til å stemme! Men hvis du er interessert i å ha et stille system ville jeg ikke anbefalt Enermax-vifta. Ville heller gått for en MIST-vifte i samme serie som du skal ha av den 120mm-modellen!

Ellers ser alt som sagt flott ut!

-

Erik

8568477[/snapback]

Med viftestyringa kan jeg stille enermax vifta ned når det ikke er bruk for mer...

Skrevet
Jeg vil anbefale deg en SATA2 disk. Den du har valgt nå er både bråkete og en del treigere enn andre SATA disker. Jeg har lignende selv.

8568545[/snapback]

Kan du sende enn link til evt. harddisk?

Skrevet (endret)
Her har du en fin spillemaskin med dual core. Den kommer på 13.000 men det er med skjerm. Du kan jo sjekke den ut. Endret av Xyprotec
Skrevet
Her har du en fin spillemaskin med dual core. Den kommer på 13.000 men det er med skjerm. Du kan jo sjekke den ut.

8570834[/snapback]

nja ser ikke noe skjerm...

Skrevet

Jeg kan annbefale den som HardwareGuru nevnte. Jeg har samme harddisk selv, og har aldri erfart noen problemer. rask og fin harddisk til en billig penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...