Clappy Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Hvordan kan jeg ordne det slik at maskinen min ikke slår seg av/går i hvilemodus Når jeg lukker at skjermen? På forhånd takk
Lefse Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvis du høyreklikker på skrivebordet og går inn på egenskaper-> skjermsparer, så er det en meny nederst på "skjermsparer"-fanen, der kan du gå inn for å stille inn strømsparingsalternativer, skulle gå an å stille inn der.
roberts83 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper/properties -> skjermbeskytter/screen saver -> strøm/power. Sett alle valg til aldri/never regner med at dette fikser "problemet" ditt lykke til Mr.R edit: søren...3 sekunder for sein ! Endret 8. mai 2007 av roberts83
nahojdat Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nå sier du jo ingenting om hvilket operativsystem du bruker.. Ihvertfall i XP så er det: start--> kontrollpanel--> Ytelse og vedlikehold--> strømalternativer--> avansert(tab) Edit: sloooow, forfedelig med laptop tast (som jeg IKKE er vant til) Endret 8. mai 2007 av nahojdat
LastChanceToDance Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 En ting som er enklere som vi har måttet gjøre på skolePCene våre hvor vi ikke har tilgang til "egenskaper" er å fjerne den knotten som gjør at PCen gått i dvalemodus. Det er bare å slå den bort, ulempen er selvfølgelig at det ikke er reverserbart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå