Xyril Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Eit merkeleg problem dukka opp for ei veke eller to sidan. Kvar gong eg skal prøva å kopla meg til ein server, kjem eg så langt som til "precaching resources" før spelet frys heilt, og eg må anten skrua dataen av og på att, eller ctrl-alt-deleta ut av det. Eg gjorde ikkje noko særleg før det skjedde, eg har reinska dataen for virus og andre ymse ulumskheitar. Drivarane er også rimeleg nye. Eg har prøvd å sletta Steam og CS, for så å reinstallera begge att, utan at det hjalp. Eg prøvde å lasta ned DoD for å sjå om det funka, og det fungerte fint, så det er berre noko CS-relatert.
-Jungeldyret Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hvis det er Source det er snakk om; er du sikker på at den fryser? For en stund siden, før jeg reinstallerte Windows, hadde jeg et lignende problem. Da den kom til "precaching resources" brukte den lang tid, hvis jeg trykket på "ctrl+alt+delete" sto det at programmet ikke svarte. Men hvis jeg bare lot den stå så kom den videre etter maks 30 sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå