br2 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 det som er greia var at jeg putta i en gammel HD med win 98 i og den starta da og innstalere usb drivere etc..... og jeg avslutta da det ikke boota skikkelig. og plugga i win xp HD en men da kommer bare start bios siden med press DEL for setup men hverken tastaturet eller musa funker i biosen lenger på grunn av det og hovedkortet mitt har ikke ps2 inganger bare usb er det noe måte og få gjort om dette kanskje flashe bios på nytt++ håper på rask respons...
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Lit spez på dataen? Kanskje skjedd noe feil under install?
-Alex- Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Må først få vite litt om maskinvaren din ja. Hvilket hovedkort har du?
br2 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 hmm ekke helt sikker på hva slags hovedkort bare at det er et ASUS det er en celeron d prossesor på det 2 gig ram inne 380 watt strømmforsyning som jeg nylig putta inn det er "egentlig" en fujitsu siemens scaleo p men jeg har bytta ram strømmforsyning skjermkort og kabinett. men jeg lurer vell egentlig litt mer på ossen jeg får flasha inn ny bios? håper på rask respons Mvh Br2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå