D-Fender Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hei er på jakt etter en sak. Mener jeg en gang så ei plate til å ha dn bærbare på som hadde en rissekk under som formet seg etter f.eks lårene. Slik at du kan ha den bærbare på fanget i time etter time uten å bli ubehagelig varm Noen som vet hva og hvor jeg kan få tak i dette fantastiske? mvh D-Fender
helto Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Høres jo ikke akkuratt ut som noe som er så veldig vansklig å lage selv da...bare ta å stifte fast litt stoff til en finèrplate, også fyller du den med ris. Blir kanskje ikke samma kvaliteten som en som er kjøpt, men det blir hvertfall billigere
SvennAndre Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 bare å ta en genser, par sokker, putetrekk, whatever, tett igjen og fyll opp med ris. Verre er det ikke
D-Fender Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 bare å ta en genser, par sokker, putetrekk, whatever, tett igjen og fyll opp med ris. Verre er det ikke 8546069[/snapback] Da kan jeg jo like godt bruke en pute........... Vil ha noe som både hjelper for beina og for maskinen, da den får ordentlig kjøling. Å lage selv vil garantert ikke falle i god jord hos madammen
Kjetil Lura Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Kjøp deg en laptopcooler? Om ikke eg husker feil så står det at du skal sette maskinen på en jevne flate. Så min står på bordet med lapcooler.
Nichlas Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Så min står på bordet med lapcooler. 8546341[/snapback] Hjelper kjøleren din? Jeg har en Akasa-sak til min HP DV9005, og den hjelper ikke i det hele tatt. Kanskje noen kjølere som hjelper, men det virker som at det betyr mye hvor viftene på kjøleren står i forhold til de varme delene på PC-en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå