TkNatzy Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 okey, her er problemet mitt: For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes. Hva **** skal jeg gjøre?
SumFortyOne Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 okey, her er problemet mitt:For noen dager siden så skulle jeg sjekke om minnekortet mitt passa i en annen mobil. Så jeg testa det i en Nokia n70 (tror jeg) så kom ingenting opp. Når jeg setter den inn i mobilen min igjen så kommer ingenting opp da heller. Tenkte jeg skulle restarte mobilen. Etter jeg hadde tastet pin koden og startet opp mobilen kommer en melding opp: Advarsel: Formaterer du minnekortet vil all informasjon bli slettet. Formatere: Ja | Nei Jeg trykka først Nei men da finner ikke mobilen minnekortet. Startet mobilen på nytt og samme meldinga kom opp. Jeg trykka ja og trykket inn Telefonlås kode: "0000" så kommer det enda en melding som det står: Formatering Mislyktes. Hva **** skal jeg gjøre? 8541533[/snapback] Har lite peiling om dette. men du kan prøve å koble minnekortet til pc'n(hvis du har minnekort leser) Du kan også formatere derfra.
TkNatzy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 SHITT!! prøvde å lade mobilen min nå.. så ble mobilen GLOVARM! og det kom opp feilmeldingen: Alvorlig feil! Stopp å bruke mobilen og ring Sony Ericcson Call Senter
SumFortyOne Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hahah :!: Gå til forhandleren du tror jeg. Kanskje det er virus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå