Gå til innhold

Har w900i, lurer på k800i


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en w900i nå, men er litt lei den store str, + at jeg synes tlf blir innmari treg med litt meldinger i seg. (at det nesten ikke er plass til noen meld gjør jo ikke saken bedre), i tillegg så er jeg lei av å måtte lade hver kveld(el 2 ganger om dagen hvis jeg prater mye)

 

Har derfor tenkt på å bytte tlf en stund, og lurer på om kanskje k800i ville vært bedre?

Vet denne har bedre kamera, og skal visst ikke være så altfor dårlig på musikkdelen.

 

Men jeg lurte på hvordan den var med hastighet i menyer, plass til meld og batteritid? Ser at noen har lurt på N73 istedet. Vil den kanskje være et bedre valg for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper jo med ab. så da koster 800i 300 på space world:) Bare lurer på om den har de forandringene jeg ønsker, eller om det bare blir bedre utsende og kamera.

 

Er det fortsatt bare plass til 200 meld? og er den like greit når den begynner å fylles opp? Hvordan pleier det å være med software feil på disse?

Lenke til kommentar

Nei, som jeg skrev over er det plass til 1000 meldinger... Når innboksen er nesten full tar det en evighet hvis du blar opp fra siste mld (til eldste) fordi den må gjennom alle, men tlf blir ikke treg, det er bare det at det tar lan tid å bla fra siste til første mld :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...