Gå til innhold

Sekk til laptop mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja, hadde det enda vært så enkelt! mange av sekkene er ikke oppført med utfyllende detaljer om for eksempel størrelse...

8556150[/snapback]

 

Hvor mange tommer er skjermen din? Hvis du har en 17" skjerm f.eks, vil jeg tro at alle taskene som er laget for laptoper med 17" skjerm skulle passe.

Lenke til kommentar

det er nettopp det som er problemet :p

 

skjermen er en widescreen 17". jeg har jo målene på den (se første post), og den passer ikke med mange av de sekkene jeg har prøvd å lete meg fram til som påstår de passer til 17".

 

... så det var derfor jeg tenkte jeg skulle spørre her.

 

det er forresten en toshiba qosmio g30. så om noen har en slik, og vet om en sekk som passer hadde jeg blitt glad for litt heads-up om den sekken :)

Lenke til kommentar

Ja, tror modellen din er litt større enn de fleste 17 tommere, spesielt dybden på den. Om du skulle komme over en sekk hvor det er plass til en 19'' så burde den passe rimelig bra, om ikke bør du dra fysisk til butikker helt til du finner en som passer. PCen din har du selvfølgelig med, ofte er det litt stretch i stoffet så den passer selv om målene ikke stemmer 100%...

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet nAr jeg kjOpte min laptop. Endte opp med Targus XL Notebook Backpac. Har forOvrig en alienware "flyttbar". Ser ut som om din maskin er bittelitt stOrre, men ville tro at den passer. Er litt A gA pA i min sekk.

 

Med pc og strOmforsyning sA er det ikke plass til sA mye mer da. Pleier A ha med meg ei pocket bok, mp3 spiller med headset og en liten portabel HD. Kansje et par A4 notatbOker ogsA. Detter er forOverig nAr jeg reiser. Er for mye ork A flytte pA den hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...