Mr.Karlsen Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hey, Lurer på om noen visste om noen SA-MP servere der vi snakker nogen lunde samme språk? Mange som lurer på dette. Den desidert beste klienten som jeg håper alle bruker er SA-MP. EDIT: har hørt om SAMP-Norway - IP:samp-norway.net:7777 SAMP-Norway Endret 4. mai 2007 av 77Bandit
Mow Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Serveren blir koda av en amerikaner, og blir hosta i Nederland, men er utrolig mange norske og svenske der (selv om språket går på engelsk) The Godfather Role Play Note: Denne serveren er lagd for personer som ønsker å rollespille, og derfor bør folk som ønsker å drepe alt dere ser holde seg unna. Er rangert som den mest brukte serveren i verden (uansett spill) av Game-Monitor.com Jeg går under navnet Leo_Morelli, er i SAPD. Er vel en 6-7 andre politimenn der som er skandinavere. Endret 20. mai 2007 av Mow
Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) trur norbits også har egen men jeg vet ikke noe om den da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor post 600 Endret 29. mai 2007 av TRibal89
steinar2000 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hadde vært noe om grandtheftauto.no hadde hatt en server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå