Sayid Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Eg har jobb i sommar å klippe plen og lurte på dette: Eg skal klippe plen i borettslaget som eg bur i som består av 4 leiligheter i kver rekke og det er 4 rekker. Eg kal klippe 6 av dei leiligheter bur det eldre mennesker som får hjelp av fra heimesjukepleier. Det som eg lurer på er kor masse eg har rett på i betaling i timen? Eg er 19 år. For eg klipte plenen for 2 år siden og var 17 år å fikk cirka 80,- i timen, så eg vil vel tjene meir enn det nå? Det er kommunen som eg klipper for og blir betalt for
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Du får vel standardlønn - laveste lønnstrinn eller noe? 120kr? Hør med kommunen. De kan ha bestemt andre satser for deg.
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har jobbet i kommunen de 2 siste årene, med en del plenklipping etc. som du beskriver. Første året lå jeg på 84 kr/t, andre året tjente jeg 94 kr/t. Jeg var riktignok under 18 begge årene, og veit ikke hvordan det er nå ettersom jeg ikke har fått arbeidskontrakt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå