Gå til innhold

LOTR: Trenger tipps til min hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det eg må prioritere for å bli ein god hunter. Det eneste eg er noen lunde sikker på at eg trenger er agility.

8531288[/snapback]

Vitality og Fate er også kjekt å ha Vitality gir deg mer Morale, fate styrer regen og mye annet, den påvirker mye bla. at du critter på morale enhancing, som healing osv, men også debuffs som skader over tid, altså at man får dem til å øke skaden, men det har ikke en hunter så veldig mye av, jeg vet Barbed arrow gjør det

Jeg ville gått for en god bue først, så armor så melee, di gidder ikke slå fienden din så mye i starten, dessuten kan du bruke bua på close hold, men det tar jo noe tid å lade da.

Tenk mye på Agility og Vitality, men også will, kjekt å kunne vri seg unna Fear effects som kan ødelegge hele sloss kampen for deg faktisk. Undeads har en tendens til å vekke frykten i deg, samme med Wargs, men man må ikke glemme at will også gir deg mer Power :)

og et tips til, husk å kjøpe passive skills når du går opp i level, de er lette å glemme, men disse kan gi deg mye rart, som høyere crit sjangse og mere evade osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...