FDviking Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hei! trenger et lett (og bra) admin program til counter strike:source, har prøvd HLSW men syntes det var litt komplisert finnes det et program som man kan ha oppe i counter strike mens man spiller, du vet når man klikker esc knappen får man; meny, consol osv. kan man ha et progam som er der!? takker og bukker Endret 3. mai 2007 av FDviking
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 GUIDE: HLSW - et serveradministreringsprogram. - om du har spørsmål angående programmet, kan du sende PM til meg, eller spørre i tråden. Er dette en warserver eller publicserver? Om det er warserver er det best å bruke RCON-kommandoer i consolen. Og kanskje HLSW om du ikke er inne på CS:S. Hvis dette er en publicserver, vil jeg anbefale deg å installere ManiMod på serveren. Jeg har hørt rykter om at AMXMod skal komme til CS:S om en liten stund, så hvis du kjenner til det bedre, kan du kanskje vente med å gjøre noe som helst. Hvor leier du server fra?
FDviking Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 (endret) det er snakk om begge deler; warserver og public, men kan man ha et av de programmene du anbefalte når man spiller css? så man slipper å legge ned css for så å gjøre noe på hlsw f.eks...? takker! Endret 3. mai 2007 av FDviking
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det er derfor jeg skrev "på serveren" - du må legge inn ManiMod på selve serveren, og utføre kommandoer via console.
FDviking Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 kan man gjøre dette hvis man leier server, og ikke eier den?
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig kan man gjøre det med begge deler - hvorfor skulle det ikke ha vært mulig? ;-p Jeg skrev leie, da de fleste leier, og ikke eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå