Gå til innhold

bra admin program til css

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

trenger et lett (og bra) admin program til counter strike:source, har prøvd HLSW men syntes det var litt komplisert :blush:

finnes det et program som man kan ha oppe i counter strike mens man spiller, du vet når man klikker esc knappen får man; meny, consol osv. kan man ha et progam som er der!?

takker og bukker :thumbup:

Endret av FDviking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GUIDE: HLSW - et serveradministreringsprogram. - om du har spørsmål angående programmet, kan du sende PM til meg, eller spørre i tråden. :)

Er dette en warserver eller publicserver? Om det er warserver er det best å bruke RCON-kommandoer i consolen. Og kanskje HLSW om du ikke er inne på CS:S.

Hvis dette er en publicserver, vil jeg anbefale deg å installere ManiModserveren. Jeg har hørt rykter om at AMXMod skal komme til CS:S om en liten stund, så hvis du kjenner til det bedre, kan du kanskje vente med å gjøre noe som helst. :)

Hvor leier du server fra?

Skrevet (endret)

det er snakk om begge deler; warserver og public, men kan man ha et av de programmene du anbefalte når man spiller css? så man slipper å legge ned css for så å gjøre noe på hlsw f.eks...?

takker!

Endret av FDviking
Skrevet

Selvfølgelig kan man gjøre det med begge deler - hvorfor skulle det ikke ha vært mulig? ;-p

Jeg skrev leie, da de fleste leier, og ikke eier. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...