Arnold Layne Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har nettopp mixet meg et prosjekt i Cool Edit Pro og vil lage et album, men finner ikke ut hvordan man brenner CD av det. Jeg kan brenne prosjekt CD, men da kan jo ikke en vanlig CD-spiller spille det og lurte derfor i denne anledning om noen viste hvordan man gjør dette.
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hvis du fremdeles bruker cool edit pro er det kanskje på tide å oppgradere? Uansett, det du kan gjøre er å eksportere låtene til wav format og brenner det som musikk cd i f. eks Nero eller et annet brenne program.
Arnold Layne Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Men da blir vært innspillingsspor seperate spor istedetfor at foreksempel sporet for gitar, trommer og bass blir det samme på CD'en. Og ja, mulig jeg oppdaterer, men Cool Edit er ganske proft t.o.m i dag, mulig jeg kjøper Audition.
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Mulig jeg husker feil men kan ikke du velge "save mixdown as.." i file menyen. Der velger du å lgre som wav fil. da får du miksen din i en stereo fil. Det var det du var ute etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå