Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ASTARO


Anbefalte innlegg

Problemer med ASTARO sin firewall, www.astaro.com.

 

Sjønner ikke dnat/sdnat biten i denne flotte firewall løsningen. Har problemer med og forwarde porter. Trenger og forwrde porter både til msn file sending og vår kjære edonkey2000 (www.edonkey2000.com). Brukte smoothwall før og hadde ingen problemer da jeg kunne sette opp FASTE forwardere på bestemte porter til spesifikke ip adresser. Dette er sikkert mulig i Astaro og, men min kunskap strekker ikke til .....så please help me, Dette er en utrolig bra firewall med proxy, portscan detektion, qdos, packet filter, DNS og Socks ...IT HAS IT ALL og den er gratis. Derfor om noen hviste løsningen på dette kunne jeg tenke og lage en side på norsk om nettopp denne Firewallen.

Har også testet det du anbefalte i linken men som du ser så fikk ikke han som hadde samme problem som meg det til heller

 

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kikket på det forummet , lest alle linker . Har også lest det jeg kan finne av dokumentasjon, men jeg savner en rett frem "how too" på og forwarde porter ut og inn av NAT nettverket, dette var veldig godt beskrevet i Smoothwall sin dokumentasjon men heller litt "dårlig" eller for avansert i Astro sin. Men tusen takk for svaret :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...