Gå til innhold

Lær meg god it-sikkerhet folkens!


WLAN

Anbefalte innlegg

Håper noen av dere kan lære meg alt eller henvise til internettsider, hvor jeg kan lære å sikre en internettside- og personlige data til flere tusen kunder godt nok, unngå hackerangrep, og misbruk av serversystemet.

Dette er for meg viktig å lære når telefonkatalogen vår lanseres med pomp og prakt i midten av januar i år 2003. -Gratis reg. vil til å begynne med være helt gratis, derfor er dette innlegget foreløpig ikke av kommersielt innslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper noen av dere kan lære meg alt eller henvise til internettsider, hvor jeg kan lære å sikre en internettside- og personlige data til flere tusen kunder godt nok, unngå hackerangrep, og misbruk av serversystemet.

Dette er for meg viktig å lære når telefonkatalogen vår lanseres med pomp og prakt i midten av januar i år 2003.  -Gratis reg. vil til å begynne med være helt gratis, derfor er dette innlegget foreløpig ikke av kommersielt innslag.

 

Studer emnet om du er intressert i det ;) : http://www.noroff.no/studier/dig_sik.htm

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Håper noen av dere kan lære meg alt eller henvise til internettsider, hvor jeg kan lære å sikre en internettside- og personlige data til flere tusen kunder godt nok, unngå hackerangrep, og misbruk av serversystemet.

Dette er for meg viktig å lære når telefonkatalogen vår lanseres med pomp og prakt i midten av januar i år 2003.  -Gratis reg. vil til å begynne med være helt gratis, derfor er dette innlegget foreløpig ikke av kommersielt innslag.

 

hva er vitsen med det når www.telefonkatalogen.no og www.gulesider.no er flott fra før? hvorfor ikke finne en nisje som ikke har så store konkurenter?

Lenke til kommentar

Jeg har vanskeligheter med å forstå hvorfor folk absolutt skal rakke ned på slike ting, men de har vel ikke noen erfaring fra arbeidslivet. Derfor vet de heller ikke hvor nyttig slike registre faktisk er. En annen sak er at de kommentarene har jo INGENTING med datasikkerhet å gjøre !!!

 

Over til spørsmålet ditt, hvis du tar turen innom på www.makker.no så finner du ihvertfall noe rund fysisk sikkerhet, nemlig UPS/overspenningsvern.

 

Bare spør hvis det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan.

 

Mvh Fredster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...