Gå til innhold

Tailor - enchanter powerleveling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å droppe alchemy for tailoring, og lurer på om dette er et godt tidspunkt å ta opp enchanting også.

Så spørsmålet er, hvis jeg disenchanter alt jeg lager som tailor, får jeg da nok stuff til å levle opp enchanting i noenlunde samme tempo? Vet at det tar lang tid og levle enchanting, men hvis jeg kunne ha fått det opp til 200 eller noe slikt da jeg treffer 300 som tailor, hadde jeg vært fornøyd.

Tar det mye lengre tid, så gidder jeg ikke. Da beholder jeg bare herbalism i stedet.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt meg om flere ganger før jeg bytta fra herb/alch til tailoring/enchanting. Husk at du ikke kan selge enchants på AH!

Og du er helt sikkert på lvl 70 nå og er i et guild. Dere har helt sikkert en enchanter i guildet som kan de fleste enchants du kan tenke deg og en del av de du ikke kan tenke deg :)

Men spørsmålet ditt var forsåvidt om disse skillene fulgte hverandre sånn nogenlunde og det gjør de til en viss grad. Men du vil snart dra ifra i enchanting(tenker da på rundt 100-150) da du får mats fra bluedrops som er bedre enn de du kan få utifra de greensa du lager med tailoring.

Min main er tailor/enchant, har bare 25 days played men har brukt litt tid på lvling av skill og har enda ikke 375 på noen av de. Ligger rundt 350 på begge tror jeg. Den gamle shamanen min har herb/alch og den vil jeg fortsatt ha!

Skrevet

For å svare konkret det du spør om så er jeg usikker på om du klarer holde tempet oppe med tailoring. Kan fort gå vekk endel penger hvis du kjøper ting til tailoring for å power-enchante(ikke selge enchants).

Et greit alternativ er:

Kjøre gjennom DM/SFK til du har ca 130 husker ikke helt. Deretter er det SM/RFD runs som gjalt for meg. Burde greit få 200 av dette. Stoppa på 215 fordi jeg stoppa å bruke den gamle mainen min, så kan ikke gi noen tips videre derifra.

Skrevet

tusen takk for svar!

Er ikke så urolig for penger egentlig. Hvis jeg finner ut at jeg skal ta opp herbalism igjen, tar det ikke så lang tid å levle opp.

Droppet 300 engineering og 300 mining for alch/herb en gang i tiden. Tok meg en halv dag å nå 300 i alch/herb. Lett å plukke blomster i lav-lvl-soner når man har epic mount.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...