Xneon Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 når jeg skal joine eller starte en game på internett på c&c generals den klarer rett å slett å ikke koble seg til andre... har telenor og har hørt fra flere med telenor som sliter har ikke på no som helst av firewall eller antivirus av njoe slag og det er heller ikke no form for firewall i routern. noen som vet hva som må gjøres...uten å bytte isp??
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg vil først si at jeg har bare hatt problemer med C&C generals når det kommer til Flerspiller. Tviler på at det er Telenor som er problemet her. for å utelukke Telenor så kan du bare gå til en venn med pcen din og prøve der. Om du har trådløs ruter så kan det skape noen problemer. og du har vel vanlig Windows firewall skrudd på?
flopflop Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 C&C ZH har alltid vært et problem for meg å spille online, det funker så og si aldri, og jeg har forsøkt å tukle med PC/routeren så mye jeg kan, men til liten nytte. Det har blitt noen ganger over lan, men det er det..
Xneon Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 kjører kablet her hjemme og jeg har prøvd på flere maskiner... med trådløst system og uten.. har ingenting på noen av systemene når det gjelder firewall... må jeg åpne porter på routern?
simplx Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hadde samme problem. Måtte sette dataen i DMZ på routeren for at det skulle funke.
Xneon Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 hva er dmz? står ikke no om det i instruksjonsboka for routern:P
simplx Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Tja. På min router som er av merke Dlink måtte jeg gå inn på avanserte innstillinger for å finne dmz. Der må du oppgi den interne ip til din data. Den begynner som oftest på ip 192.etc. Interne ip til din data finner du i logfila på din router eller i nettverksinstillinger tror jeg. Er vel en viss risiko med å gjøre det. da dataen din står helt uten brannmur.
Xneon Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 har en speedtouch 180.... noen som vet noe om denne...?
Xneon Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 hei.. fant ut at jeg hadde speedtouch 546t.. men jeg har åpnet portene til generals men det hjalp ikke no.. noen annen løsning?
kaasa92 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Har et problem med Generals jeg å. Postet det her, så jeg ikke trenger å lage nytt emne. Gjelder General og ZH. Kommer opp en feilmelding når jeg skal starte spillet. Det står: This application has failed to start because MSVCIRT.DLL was not found. Re-installing the applivation may fix this problem. Har The First Decade pakka. Har prøvd å re-innstalere spiller, men funker fortsatt ikke. Er det noe sted jeg kan leste den bare den filen? Trenger hjelp
kaasa92 Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Fant ut hvor den skulle og prøvde å spille online, men det funket ikke hos meg heller
Xneon Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 hei.. har samma problem som deg killer.. begynner å bli temmelig lei nå.. har prøvd det meste som kan gjøre snart har sett igjennom hele google som hadde med zero hour å gjøre uten hell... noen som vet no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå