OBERST Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Har sett litt på filmer på youtube om åssen man får Saber'n men det hjalp lite, det er bare filmer med grinding. Men får man den via quest? eller droppes den? Og hvilken lvl må man være?
Heart Break Kid Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Har sett litt på filmer på youtube om åssen man får Saber'n men det hjalp lite, det er bare filmer med grinding. Men får man den via quest? eller droppes den? Og hvilken lvl må man være? 8507524[/snapback] Rep Quests i Winterspring.
OBERST Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Ok takker er det noen lvl som er satt for å kunne ta den?
Frohman Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ok takker er det noen lvl som er satt for å kunne ta den? 8507605[/snapback] Duh... Epic mount...
OBERST Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Åja, skjønte jo det:P men ser man må ha så og så mye reputation med winterspring, men har hørt at du bare tar 3 quest ved mannen som du kjøper saber'n.
Lmthaman Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 wowwiki link til hvordan man skaffer all reppen
ArchEnemY Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Håper du har godt med tid Har visst blitt forandret på fra 50 til 75 rep pr quest TBC, men forbred deg på at det tar laaaang tid å gjøre det. 42000 rep (fra neutral -> exalted) / 75 rep pr quest (82.5 for humans) = ca 560 repeats. Blir lei furbies ihvertfall Hvis du går for det, så så fort du får questen med å drepe Shaman/Ursa's er det den du bør holde deg til. De andre er drop% quest og elites, så kan bli kjipt og ta lengre tid en det trenger. Lykke til hvis du setter igang Endret 1. mai 2007 av ArchEnemY
OBERST Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hehe ja, er ikke høy nok lvl enda, men det kommer seg Btw tipper jeg får hjelp av klassekameraten min, som er lvl 70 duid når det gjelder shaman og ursa slain Endret 1. mai 2007 av sKILL
SnusHanen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ok takker er det noen lvl som er satt for å kunne ta den? 8507605[/snapback] Duh... Epic mount... 8507694[/snapback] Det står faktisk på mounten at du bare trenger ride skill 75, og ikke 150. Er den ikke 100% da eller?
Bredoc Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Den har 100% speed. Har sett en på serveren som har den. Han sa han farmet i ca en måned mellom 8 - 10 timer pr dag for å få nok rep. Det er nok muligere å gjøre det raskere nå om man er level 70 pga det går raskere å drepe mobs. Uansett du må virkelig være klar for et helvete uten like da det kommer til farming.
Sigurdn Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Den har 100% speed.Har sett en på serveren som har den. Han sa han farmet i ca en måned mellom 8 - 10 timer pr dag for å få nok rep. Det er nok muligere å gjøre det raskere nå om man er level 70 pga det går raskere å drepe mobs. Uansett du må virkelig være klar for et helvete uten like da det kommer til farming. 8518603[/snapback] Bare 270 timer +- lawl.. det er mye tid @ sKILL Vil tro det går fortere med aoe taktikk, men har egentlig aldri prøvd å nuke furbØgs i timesvis, så lewl
ArchEnemY Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Gjorde det som lvl 60, holy specca paladin.....tok sin tid ja Og ja, det står lvl 75 riding skill i tooltipet, men er forsatt epic mount. Største problemet for meg var at winterfall campen var et veldig populært farme sted før TBC. Brukte å ta 15-20 min å gjøre en quest (inkludert å levere inn questen oppe ved Frostsaber Rock) på en vanlig dag. Brukte vel ca 2 måneder, med alt fra 1 -16 timer pr dag. Men nå tipper jeg det har blitt ganske rolig der oppe. Tjente veldig bra med cash der da, satt igjen med ca 3k gull når jeg var ferdig og mounten kjøpt inn, winterfall firewater solgte for 10g pr stack . Kosta da 1000g, ingen discounts :S En annen liten bonus er at du blir exalted med timbermaw, så du kan få deg trinketen fra dem Den er dårlig, men litt artig når alle skriker navnet ditt i Ironforge når du er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå