axelshei Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg Logitech G25 Racing Wheel. Jeg bruker det nå til PC med spillet Race - The WTCC Game. Clutch, gir og alt funker bortsett fra når jeg fysisk setter girspaken i fri, så går den ikke i fri i spillet. Den eneste måten å få den i fri på, er å enten gire ned til fri med rattgiringen eller å kvæle motoren. I options menyen kan jeg velge en knapp for neutral, men det er ikke akkurat den måten jeg vil ha den i fri på, men en egen knapp. Så er det noen som har noen gode forslag eller har vært borti det samme? Takker for svar! Endret 2. mai 2007 av axelshei
Smooth Ceiling Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hmm, om det du nevner er det samme som dette tipset, vet jeg ikke råd: You need to tick the Hold Button for Gear option in the controls menu Try pressing F9 for a manual overide on the autoclutch once ingame and see if that cures this problem ,not heard of that one before :S Fant det forøvrig i dette forumet, så kanskje om du tar en titt eller poster mer info der.. Har hørt at andre har problem med nøytral i noen bilspill med G25, sikkert samme situasjon. Håper du får ordnet med det!
axelshei Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Tusen takk skal du ha for tipset! Jeg skal skjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå