Patience Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hei Blir ikke kvitt denne irriterende HP-popup'en som kommer igjen og igjen ved 5 min mellomrom. Prosessen heter HPSdpApp.exe. Men uansett hva jeg gjør - så kommer den likevel. Har forsøkt å slette den i registeret. Men den dukker bare opp igjen. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette tullet?
zonko Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Har du prøvd å huke av på "Nei, ikke minn meg på dette flere ganger"? Kommer det allikevel?
norbat Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kanskje det kan fjernes fra legg til/fjern programmer? (Noe med Easy Internet signup/HP Service Delivery Platform/HPSDPAPP.EXE navnet) Eller sjekk i msconfig ->oppstartsfanen, om det kan slås av.
Patience Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Nei, alle elementære ting er selvfølgelig prøvd før denne posten ble laget.. Har slettet registeroppføringene og omdøpt programmet i mine programmer.. Men skulle gjerne hatt den rette oppskriften...
Patience Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Vi presenterer løsningen: Søk etter "HPSdpApp.exe" i registeret. Slett alle oppføringer. Søk etter "HPSdpApp.exe" filen i "programfiler" / "program files", Omdøp denne filen til hva-som-helst. Og problemet er løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå