egd1 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg har 2 MSN-kontoer. Den ene virker, den andre krasjer etter få sekunder... Kjører Vista. Noen som har noe logisk å si om dette...?
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Ikke før du kan dele mer informasjon. Det kan være tilfeldigheter, men du vet best hva som er forskjellen på kontoene.
egd1 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Ikke før du kan dele mer informasjon.Det kan være tilfeldigheter, men du vet best hva som er forskjellen på kontoene. 8493873[/snapback] MSN-programmet krasjer når jeg logger meg på den ene adressen, ikke den andre, og der er ingen forskjell på dem vel...? Hva skulle det være..?
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Ikke før du kan dele mer informasjon.Det kan være tilfeldigheter, men du vet best hva som er forskjellen på kontoene. 8493873[/snapback] MSN-programmet krasjer når jeg logger meg på den ene adressen, ikke den andre, og der er ingen forskjell på dem vel...? Hva skulle det være..? 8494426[/snapback] Om begge er @Hotmail, eller om de er andre adresser = en mulig forskjell. Om du har ulike antall kontakter = annen forskjell. Om du igjen har forskjellige kontakter = igjen.. enda en forskjell. Hva med passordene dine? Om de er ulike = enda en forskjell. Jeg kan fortsette ganske lenge, men hvorfor skulle jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå