Gå til innhold

WSG og AB - hvilken levelcap i TBC?

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har det seg slik at jeg ikke har gjort noen WSG eller AB på level 60 etter at Burning Crusade kom ut.

Før BC var levelcap'en i WSG 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59 og 60 (mener at det var egen WSG for de som var 60). Tilsvarende i AB, hvis en ser bort fra 10-19.

Er det slik og forstå at det etter 60 ikke finnes noe tilsvarende? Som i så fall skulle tilsi 60-69 og 70.

Om cap'en er 60-70 har det noe hensikt å gjøre WSG eller AB når man er på level 60? Er jo en stor sjanse for at en ikke får bidratt noe særlig vs de godt utstyrte lvl 70's som flyr rundt i disse tider.

Planene mine var å grinde de merker og honorpoints (på level 59) som var nødvendig for å kunne kjøpe det pvp utstyret jeg ønsker meg, det være seg enten lvl 60 eller 70 utstyr. Men nå som level 60 er knappe 9K med experience unna så begynner usikkerheten å ta meg. Selv om jeg ser det for meg at det er veldig mye lettere å grinde merker/honorpoints på level 59 så er lysten til å dinge 60 stor.

På forhånd takk for eventuelle innspill.

Videoannonse
Annonse
Det er feil, PvPa litt på level 60 med locken min, og når jeg skulle joine 60 WSG/AB ble jeg satt sammen med 60-69 players.

8493314[/snapback]

Ja det var sånn i starten men er fiksa nå etter hva jeg vet

8493358[/snapback]

Nei du, spilte sist i dag med en lvl 60 i BG(er selv 68) - så det er nok 60-69, og pure 70.

Hei igjen.

Dinget 60 i går kveld og dro rett til AB/WSG. Levelcap'en er som andre har nevnt før meg 60-69 og 70. Angrer ikke et sekund at jeg droppet planene mine om å campe på lvl 59. For det første så er det plutselig langt flere AB'er og WSG'er :D I tillegg synes nivået på hordesiden å være langt bedre på dette nivået. Dessuten gjør jeg det ganske så bra til tross for at jeg kun er 60 vs som oftest en god del høyere levels. Dør litt oftere men biter fortsatt godt ifra meg. En fordel er at jeg får brynet meg en god del mere enn tidligere, noe jeg lærer godt av.

AV er selvsagt et alternativ i og med at cap'en der er 51-60. Men foretrekker kjappe bg's fremfor til tider lange lange AV's. Men kommer likevel til å gjøre unna de nødvendige AV'er som trengs for de merkene jeg trenger.

Takker for alle innlegg. Ha en fortsatt fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...