Fotofashion Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) Hva gjør man med fingrene sine når man har sluttet å røyke? Morsomt å se på hondbevegelsene til folk som prater, eller sover. Tatt med Pentax k10d, Tamron AF XR DI 28-75 F2,8. Pentaxen låner jeg mens jeg har mitt k100d til rens. PS! hondholdt liker den innebygde SR . Endret 28. april 2007 av DeViSoR
Gissan Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde..
joniwes Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde.. 8490576[/snapback] Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle. Personlig likte jeg bildet godt, og har ikke noe å pirke på. Skarpt og fint, og et litt uvanlig motiv - noe jeg ser på som et stort pluss, i alle fall i dette tilfellet. EDIT: Tyrkleifs... Endret 28. april 2007 av joniwes
Gissan Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kunne gjort blenderen mindre for å få større dybdeskarphet i bildet. Ellers er det et fintfint bilde.. 8490576[/snapback] Med tanke på bildets tittel vil jeg vel anta at DeViSor har tatt bildet med liten dybdeskarphet med overlegg, og at det er mye av poenget... Greia er jo å fremheve fingrene, og det har han jo klart til fulle. 8490733[/snapback] Joda, men jeg synes at personen ble litt for uklar. Derfor ville jeg har fikset dette.
Fotofashion Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 takk takk.. meningen var å teste den lånte kameraet med mitt nye tamron objektiv. Tross alt bilde nr 3 med dette objektivet .. Men har jeg skulle ha fotografert en stemningsbilde som dette er, så har jeg valgt bedre lyssetting (måtte ned til f1/20). Kanskje har jeg prøvd med større dof, men også mindre dof. Men i dette tilfellet var gestikuleringen som var interessant .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå