Gå til innhold

Ny og spennende mobil


Anbefalte innlegg

Hei. jeg skal ha meg ny telefon. har i dag en nokia n70, og lurer derfor på hvilken jeg skal velge.

 

Litt nyskapende fra min n70 hadde ikke gjort noe. kan bli litt lei utseende og menyen.

Derfor håper jeg på at noen vil hjelpe meg og komme med noen forslag.

 

Har som sagt lyst på noe nytt og det hadde vært grei med et godt kamera. Har egentlig ingen store ønsker.

 

Takker for alle forslag og hjelp!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. jeg skal ha meg ny telefon. har i dag en nokia n70, og lurer derfor på hvilken jeg skal velge.

 

Litt nyskapende fra min n70 hadde ikke gjort noe. kan bli litt lei utseende og menyen.

Derfor håper jeg på at noen vil hjelpe meg og komme med noen forslag.

 

Har som sagt lyst på noe nytt og det hadde vært grei med et godt kamera. Har egentlig ingen store ønsker.

 

Takker for alle forslag og hjelp!

 

  :thumbup:

8486885[/snapback]

 

Hei,

 

Jeg er en ihuga mobilnerd og har forsøkt stort sett det meste av modeller. Siste jeg hadde var nokia n73, men jeg slet sånn med heng og treghet i systemet at jeg kunne velge en ny på reklamasjon.

 

Stod en liten stund mellom n73 Music Edition (som jo tar veldig gode bilder), nokia 7390 og nokia E65.

 

Mens jeg (i går) stod i butikken og led av valgets kvaler sier ekspeditøren at: "det er DENNE telefonen du skal ha". Ut kommer han med en hTc s710. Jeg ble overbevist i løpet av 2 minutter. Telefonen er bare dødsrå! Nå har den bare kamera med 2 megapixler uten lys og blitz - men bildene blir helt greie i dagslys. Jeg hadde også "godt kamera" som utgangspunkt og et aldri så lite must, men fant ut i løpet av kort tid at det egentlig spiller liten rolle. Har ALDRI printet ut noen av bildene jeg tok med n73 f.eks. I går sendte sambo meg et bilde på mms tatt med hans gamle SE k700i. Dette kameraet er blottet for megapixler, men pg.a. god skjerm på den nye telefonen så bildet klart og fint ut allikevel. Så hvis ikke du skal ta bilder for å ha annet enn på telefon så betyr ikke megapixler allverden.

 

hTc s710 er kjapp og fin. Veier litt (140 g), men disse grammene roper bare kvalitet for min del :-)

 

Foruten denne så ville jeg valgt en av nokia-modellene jeg nevner.

 

Lykke til! (vet ikke om du ble noe særlig mer opplyst, men allikevel... :D )

Lenke til kommentar
SE k700i. Dette kameraet er blottet for megapixler

8535537[/snapback]

så fantastisk da.

 

stieri: lg prada tlf kanskje? :p som du ikke har tenkt på før, med tanke på innleggene dine..

neida. det er vanskelig å si hva som er spennende untatt en selv..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

edit:

her er noe du kan finne på å lese:

Samsung X820, LG M6100, LG KE800, Samsung X830, LG KE970 Shine, Samsung U600, Sony Ericsson K810i, Sony Ericsson W950i, Nokia 7380, HTC S710, Sony Ericsson W880i, HTC MTeoR, Nokia N91 8GB, Motorola Rizr Z8, Nokia N93i, Nokia N95, Qtek 9000, Nokia 8800 Sirocco, Nokia E90 Communicator, HTC X7500, Apple iPhone 8GB, LG KE850 Prada, Sony Ericsson Z750i.

der har du en meningsløs, forvirrende mix av bare noen av mobilene som er spennende på utsiden, jeg glemte innsiden først, og det er bare noen av mobolene så dette er bare forvirrende. hahaha. *ond*

alternativt kan du kjøpe en eldgammel bærbar kofferttelefon, dekke den med rosa pels og sette på blinkende neonlys. og toppe kransekaka med the final countdown som ringetone. hvis du vil gjøre noe spennede/ha (negativ)oppmerksomhet.

men (seriøst) hvis du ikke vet hva du vil ha, så er det egentlig bare å vite hvilken man ikke bør ta..

du vet altså ikke om du vil ha en bra mobil bare eller om du vil ofre det for funksjoner kanskje...

helt uten særlig grunn kan jeg nevne n73 music edition, k810 og w610. k810 og n73 har veldig godt kamera, n73 har funksjonene og k810 enkelheten og designet. jeg vet ikke hvor bra kamera n70en din hadde iforhold til w610, om det er like bra/ litt dårligere/bittebittelitt bedre.. men den har walkman 2.0 så å bruke tlf som mp3spiller er kanskje spennende/nytt.. den er litt tynn.. annet design fra n70 som var litt tykk.. vet ikke jeg.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

K810i. 3G telefonen fra Sony Ericsson synes jeg er veldig spennende. Jeg har alltid vært glad i Sony design. De har gjort en god jobb sammen med Ericsson. Det ser man tydelig når man ser mobiler som K810i. Den er pen å se på, 3G, solid kamera, gode taster, god meny, blåtann og A2DP-profil.

 

Eneste jeg reagerer på er styrepinnen som kan gå i stykker hvis man er uheldig. Selv har jeg ikke hatt problemer med min W800i som jeg har hatt i 2 år nå. (Tiden flyr!)

 

[Edit] Link: http://www.amobil.no/sniktitt/sniktitt/son...son_k810i/36172

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Mira:

 

Har du sett på HTC MTeoR 3G Smartphone?

 

Jeg har idag en HTC 3300P, men synes den blir for tungvinn å skrive meldinger med, noe jeg gjør ofte...

 

Og får heller ikke sendt mer enn 2-meldinger lange meldinger (når jeg skriver melding og den hopper over til 3 meldinger, så vil den ikke sende. Har hatt andre merker før hvor jeg iallfall har kunnet sende mye lengere meldinger..)

 

Er det slik på den du har kjøpt også? Og vet du om MTeoR er slik?

 

Jeg har sett litt på nettet og tittet da på Nokia e64 og denne MTeoR, men har vel kommet frem til at jeg bør ha en som kjører w5mobile...

 

Har du kjennskap til hvordan kalenderen til Nokai e65 ser ut?

Det er som oftest kalenderen på andre mobiler jeg synes blir for dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...