FreshyG Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hei. Jeg har nettopp installert Windows XP igjen, hadde Vista. Men for at internetten min skal fungere så må jeg installere driveren på nytt. Men jeg vet ikke hva nettverkskortet mitt hete. Vet noen hvordan man kan finne det ut? Tusen takk på forhånd.
Pengu Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Er det integrert i hovedkortet finner du det normalt greit og enkelt på hovedkort eller PC-produsentens supportsider ved hjelp av modell og evt. serienr. Der finner du gjerne driveren også. Hvis det er et PCI-kort står det vel gjerne på selve kortet. Ellers finnes det vel div. sw som kan detektere hva du har av maskinvare, dog litt usikker på om de klarer det uten at driverne er installert. Sisoftware Sandra detekterer i hvertfall mine integrerte nettverkskort, men jeg har drivere installert da, har ikke prøvd uten. Endret 27. april 2007 av Pengu
Cillin Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Om det er intrigert så er det oftast Realtek som har nettverksdriver. Da laster du ned denne for å prøve. Endret 27. april 2007 av Cillin
fatalicus Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Realtek driver ligger inne i Windows når du innstalerer det, nettopp fordi de fleste integrerte nettverkskort støtter den drivere.
FreshyG Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 TUSEN TAKK! .. skal teste det nå! :) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå