Gå til innhold

Deres erfaringer med Zalman Reserator 1 V2


Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe meg en vannkjøling som nevnt i tittelen, mest for å slippe å mekke sammen noe selv.

 

Skal bruke den på oppsettet i signaturen min (det nederste).

 

Jeg klarer ikke med godvilje å se om den passer på HK'et mitt. Regner med at CPU-blokka passer, men på 680i så er chipset-kjølerne connecta med en heatpipe og da er det vel ikke bare bare å ta av den ene og sette på vannkjøling på NB?

 

Og kan man bygge ut denne for å kjøle 2 GPU'er?

 

Og viktigst av alt: duger den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

for kjøling av systemet som det er snakk om vil den holde, men god luftkjøling vil sikkert være like bra.. Hvis du har tenkt på å ha 2 stk 8800GTS kort i dette systemet, så vil jeg anbefale deg å gå for noe annet..

 

Evga kortet (680i brikkesettet generelt egentlig) produserer dessuten mye varme.. Så kan egentlig råde deg å kjøpe noe annet uansett om du skal klokke eller ikke, og uansett om du skal ha 1 eller 2 skjermkort..

 

TuppenX2

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe reserator II?

8553047[/snapback]

 

Radiatoren er så inni granskauen stor på den...

 

Men seriøst, hvis man likevel må ha en radiator med vifte (annet enn reserator altså), hva er da poenget med å ha vann-cpukjøler ? Det virker ikke som om det er fantastisk mye å hente på det sammenlignet med TT BigTyp VX og det blir jo minimal forskjell på støyen...

 

Edit: Dårlig formulert

Endret av trettifire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...