Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

windows vista home premium flip3d


Anbefalte innlegg

Forstår ingenting her, selv om ikke dette er dødelig viktig for min del, er det sinnsykt irriterende, jeg har sett flere videoer av vista home premium og klarer ikke få til dne vinduscrollinga, det blir vel kalt sticky flip3d elns.

når jeg trykker på switch between windows knappen, kommer bare samme gamle dritten som var på xp og bakover, en liten firkant på midten av skjermen der det er ikon av alle vindu du har åpne på oppgavelinjen.

Er det noen som har en fjerneste aning om hva jeg kan gjøre/eventuelt endre innstillinger ? :dontgetit::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne du mener? windows tasten + tab

8455063[/snapback]

 

Ja, men med meg kommer ikke vinduene skråplassert der du kan fancy skrolle nedover, men som tidligere sagt en liten firkant med ikon.

8455078[/snapback]

 

Det kan vel ha seg sånn at skjermkortet ditt ikke klarer å kjøre det nye aero grensesnittet i vista, da vil du ikke kunne bruke flip 3d og de gjennomsiktige vinduene.

Lenke til kommentar
denne du mener? windows tasten + tab

8455063[/snapback]

 

Ja, men med meg kommer ikke vinduene skråplassert der du kan fancy skrolle nedover, men som tidligere sagt en liten firkant med ikon.

8455078[/snapback]

 

Det kan vel ha seg sånn at skjermkortet ditt ikke klarer å kjøre det nye aero grensesnittet i vista, da vil du ikke kunne bruke flip 3d og de gjennomsiktige vinduene.

8457385[/snapback]

 

Ja hvordan finner jeg ut det da ?

Lenke til kommentar
denne du mener? windows tasten + tab

8455063[/snapback]

 

Ja, men med meg kommer ikke vinduene skråplassert der du kan fancy skrolle nedover, men som tidligere sagt en liten firkant med ikon.

8455078[/snapback]

 

Det kan vel ha seg sånn at skjermkortet ditt ikke klarer å kjøre det nye aero grensesnittet i vista, da vil du ikke kunne bruke flip 3d og de gjennomsiktige vinduene.

8457385[/snapback]

 

Ja hvordan finner jeg ut det da ?

8464834[/snapback]

 

Hva fikk du i ytelsestesten i vista da? hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...