Be__bad Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Elementals i badlands var mål for elemental earth. ble brukt i Greater Nature protection pot som var nødvendig i AQ20/40 (aldri cleara instancene selv så vet ikke HVOR nødvendig ^^ ) poenget er at det kun er vendor trashet som er verdt det for elementals i badlands, pleide å selge 10elemental earth for 25g på min server men ikke nå lenger , edit: skrive leif. Endret 24. april 2007 av Be__bad
Grimbo Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Offtopic: Elemental Earth blir da vel fortsatt brukt i både tailoring, blacksmithing og jewelcrafting? Men uansett, her er min oppskrift på å tjene penger: 1. Invester i vesker. Jo flere/større vesker jo mer kan du ha med deg tilbake fra ødemarka. Noe av vendortrashet er faktisk verdt noen 10-12 sølv. De veskene som du "vokser" fra selger du på AH, eventuelt bruker de som ekstra lagringsplass i banken. 2. Bruk bankboksen aktivt. Det er ikke noen spesiell grunn for at du skal selge alt du har med deg tilbake med engang. Kanskje er det noen eller du selv som trenger det siden, og da er det greit å ha litt i bakhånd. 3. Se an markedet. Hvis det ligger 140 ting ute på AH er det ingen vits å konkurrere. (Se punkt 2) Noen kan kanskje mene at dette er utspekulert, men det er da ingen som tvinger dem til å kjøpe til akkurat din pris. 4. Se an markedet. Hvis det ligger 1 ting ute som du har bruk for akkurat nå er det ikke sikkert det lønner seg for deg å handle. 5. Selg materialer. Av en eller merkelig grunn er materialene noen ganger mer verdt en ett ferdig produkt. Eksempelvis ting som silke, lin ull, mageweave detter jo ut av folk og dyr rett som det er. (Disenchanting er jo også noe som er nevnt) 6. Handle internt i guildet. Kanskje har du materialer som andre trenger, og vice versa. Da er det fint å ha et aktivt guild som hjelper hverandre med råvarer. 7. Lag ting som folk vil ha. Noen ting er mer ettertraktet en andre, og lettere å selge. Prøv deg fram, du finner fort ut hva som er hot og not. 8. "Farming." Har alle hørt om. Min favorittversjon: Ta med en venn på omtrent samme level, vend snuta mot en plass som du har så veldig mye å gjøre alene og et sted som du vet dropper mye forskjellig ting som du trenger(for ikke å nevne XP som du drar inn). Du behøver ikke være samme proffesion som kameraten din. For eksempel jaktet jeg og en venn på raptorer i Strangletorn Vale, jeg tok mineralnoder vi kom over, og han tok skinnet fra dyra. Vi var level 32 og 34 og meide ned raptorer med bravur (og et og annet troll )
Be__bad Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Ja, elemental earth brukes i mange proffesions Men da Aq ble raida så det holdt av mange guilder, rundt jul, var nature pots som dro mere penger enn "the jade eye " fra JC fks eneste som er verdt noe enda (om ingen lager nature pots av en eller annen grunn) er [Elemental Sharpening Stone] Endret 24. april 2007 av Be__bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå