Gå til innhold

Beste måten å tjene penger på! (lvl 32)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann! Jeg er en lvl 32 paladin som har lite med penger:( Så det jeg lurer på er hvordan jeg raskest mulig kan tjene litt penger... Må starte å spare til mount i lvl 40.. :ph34r:

EDIT: Er lvl 97 i enchanting, hvis det er til noe hjelp!

Endret av Chb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enchanting er et pengesluk uten like. uansett så er du en av de heldige siden du er paladin, du får din mount gratis hos treneren din når du blir 40, så det er bare å slappe av. skulle du alikevel få lyst på litt lommerusk så er de generelle reglene som dette:

-ikke kjøp grønt av AH

-selg XXX of the monkey (leather/mail)/of the bear(mail/plate)/of the owl(cloth) på AH, det selger vanligvis bedre enn andre alternativer

-selg gjerne litt cloth på AH, det er en ganske sikker måte å tjene noen småpeng.

-har du hauger av enchanting mats? sjekk AH, av og til er det helt syke priser på AH for enchanting mats fordi noen skal lvle det opp på lvl 70 og gidder ikke disenchante hauger med grønne ting. Selg. Det fine er at det koster ingenting å selge ench. mats :)

med litt tålmodighet får du nok de pengene du vil ha, men som sagt til mount trenger du de ikke ;)

Skrevet
-selg XXX of the monkey (leather/mail)/of the bear(mail/plate)/of the owl(cloth) på AH, det selger vanligvis bedre enn andre alternativer

8449839[/snapback]

XXX of the Eagle (cloth) selger også som hakka møkk..

Skrevet

Det kan også være en ide å lete opp akkuratt de ovenfornevnte kategoriene (bear, eagle, tiger, etc). I tillegg er det et par andre navngitte greens som har OK stats. Mange legger lowlevel greens ut til et par sølv. Kjøp dem og selg dem for 3-4 gold. Spesielt er dette greit for pre-deadmines gear. Etter et par deadmines runs har man fått seg en del gode blues som holder en stund, men før det er man avhengig av quest-rewards og drops for gear. Mange som levler opp alts har allerede overført noen hundre gull for å gjøre levelingprosessen så kjapp som mulig og bruker gladelig 10-20g på å oppdatere kit'en.

Kjøp opp alle OK greens med level req lavere enn 20, og legg dem ut til blodpris, jeg tjente tusner på det en stund. Når man får satt opp ok søk i auctioneer og seller med en eller annen Mass-Auction addon, tar det ikke mye tid heller...

Blues er det stort sett ikke vits å se på, da folk overpriser disse såpass i utgangspunktet, men man kan selvsagt finne et og annet scoop der og...

Skrevet

Ang enchanting = pengesluk: Not enig at all!

Enchcanting har for meg vist seg å være en av de mest geniale tingene jeg har starte med i wow når det gjelder å tjene penger.

Mulig dette er spesielt for min server, men ved å kjøpe greens, disenchante dem og så selge dust og essence på AH tjener jeg lett 200g pr dag.

Eks: Kjøpe opp alle green våpen lvl 51-55 som selges for under 10g. Disenchant og få 1-3 greater eternal essence fra hver. Disse selges på min server for 15g pr stk. Altså rundt 20g fortjeneste for hvert våpen du disenchanter!

Så hvis du vil tjene penger: Sjekk ut hva dust å essence selger for på AH. Med litt hjelp fra wowwiki finner du ut hva som gir hva når du disenchanter. Så er det bare til å søke gjennom AH for billige greens. Resten er enkel matte.

Skrevet
Kjøpe på ebay ;)

8451555[/snapback]

Hyyyysj :ph34r: Folk blir sure av slikt.

8451576[/snapback]

Med god grunn!

Men jeg trenger også noe hjelp til penger. Er level 38 Dranei Mage og har mining og jewelcrafting som professions. 155 i skill på begge ca.

Noen som vet om en plass hvor jeg finner "Gold ores" forresten?

Skrevet
Kjøpe på ebay ;)

8451555[/snapback]

Hyyyysj :ph34r: Folk blir sure av slikt.

8451576[/snapback]

Med god grunn!

Men jeg trenger også noe hjelp til penger. Er level 38 Dranei Mage og har mining og jewelcrafting som professions. 155 i skill på begge ca.

Noen som vet om en plass hvor jeg finner "Gold ores" forresten?

8451765[/snapback]

http://www.wowhead.com/?object=1734

Skrevet

Mange gode tips her.. Er litt skeptisk til å kjøpe masse greens og selge de til blodpris.. menmen....

Skrevet

Rock elementals i fjellen i Badlands er kos. Grindet der sammen med en kamerat fra 38 og vi fikk mount når vi dinget 40 eller 41 tror jeg. Et år eller to siden så hukommelsen svikter.

Skrevet
Rock elementals i fjellen i Badlands er kos. Grindet der sammen med en kamerat fra 38 og vi fikk mount når vi dinget 40 eller 41 tror jeg. Et år eller to siden så hukommelsen svikter.

8456584[/snapback]

For penger mener du? Når folk løp Naxx gikk Elemental Earth som de dropper for hauger på hauger av gull, nå som naxx er forlatt er det betydelig mindre å tjene på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...