Archeron Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 samboern min har lånt pc'en min i kveld, for å sjekke facebook såklart, og når jeg fikk den tilbake har hun tuklet det til her. firefox'en min er plutselig blitt super-gjennomsiktig! jeg har mouse gestures og lurer på om det er slik hun har fått det til. jeg aner ikke hvordan jeg får det tilbake til normalt igjen... noen som vet? er det shortcut i mouse gestures, eller er det innstillinger i firefox eller hva?
Squeegie Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 er det ikke skjermkortdriveren din? høyreklikk på oppgaven nede ved oppgavelinja og sjekk hvilke instillinger du har der? vet jeg har lekt meg litt med slikt på enkelte pc-er
sunnhetsmannen Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 I Firefox: Verktøy -> Utvidelser Sjekk om det er bør/skal være der.. Sjekk også temaer. Det kan være han har installert ett tema som er gjennomsiktig..
Ståle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Installer Opera gjennomsiktig? :o Det kan jeg fa bruk for hvis du finner det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå