simenss Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Om jeg forlater PC-en en stund blir skjermen svart, slik de fleste skjermer blir. Men om jeg vil gjennoppta arbeidet, skjer det ofte at skjermen forblir svart. Dette skjer ikke alltid, men fra tid til annen. Eneste løsning er da å benytte omstart-knappen. Jeg har nylig kjøpt meg ny skjerm, og problemet er der fortsatt. Noen som har erfaring med dette?
Krissern_ Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Om jeg forlater PC-en en stund blir skjermen svart, slik de fleste skjermer blir. Men om jeg vil gjennoppta arbeidet, skjer det ofte at skjermen forblir svart. Dette skjer ikke alltid, men fra tid til annen. Eneste løsning er da å benytte omstart-knappen. Jeg har nylig kjøpt meg ny skjerm, og problemet er der fortsatt. Noen som har erfaring med dette? 8442879[/snapback] Du kan skru av "bli svart" funksjonen ved å høyreklikke hvor som helst på skrivebordet og velge egenskaper... Deretter skjermbeskytter og der det står "strøm". Her kan du velge; Slå av skjerm-aldri good luck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå