Gå til innhold

silver marine gummibåt og motor


Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med denne type båt og hvilke motorer som er best å bruke. Har alltid innbilt meg at jeg måtte ha motor med kort stamme, men så var det noen som sa at det ikke gikk. Er dette tilfelle kanskje.

Lurer også på om det er noen som har erfaringer med størrelse på motorer på denne type båter. Er jo godkjent for 9,9 men føler dette blir litt heftig.

Så hvis det er noen som har noen tips om hvilke motorer som funker best på denne type båt, så fyr i vei. Regner med jeg skal kjøpe en motor til båten min i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det 320?

 

Isåfall planer den nok greit med 4hk, tviler sterkt på at du må ha lang stamme;/

Setter du lang stamme på en båt som skal ha kort så går det sakte+elendige kjøreegenskaper :p

8444552[/snapback]

Men enda verre hvis du setter kort stamme på en båt som skal ha lang stamme :!:

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Guttungen fikk en sånn båt i fjor. Kjøpte en mariner 4 hk med kort stamme til ham. Båten går i plan når jeg bruker den også :) . Har også en kortstamma 8 hk yamaha som jeg bruker på den, og da er det jo morsomt å kjøre da... Går som ei lita kule da... en uansett anbefaler jeg en kortstamma 4-5 hk totakter med innebygd bensintank. Ekstra tank tar ALTFOR mye plass i en så liten båt...lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...