Pingo68 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hei. Lurer på om det finnes noen her inne som kan forklare meg litt om følgende stats på min lvl 19 twink warrior: Critical strike: 21,26% Damage reduction: 45,08% Block: 15,97% Dodge: 25,55% Parry: 11,52% Block Value: 23 Tank Points: 3753 Skal ærlig innrømme at jeg ikke har satt meg så veldig mye inn i dette som jeg kanskje burde. Tenkte jeg i utgangspunktet skulle kjøre 1H dagger i kombinasjon med et skjold. Er klar over at jeg på langt nær gjør så mye skade som med en 2H, men satser litt mere på overlevelse i første omgang. Ubuffet har jeg 1363HP. Mulig det er litt lite i et twinkmiljø, og at jeg heller burde satse mindre på dodge og mere på ren HP. Takker på forhånd for eventuelle innspill.
Skarstard Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Kommer det ikke opp en forklaring når du holder musepekeren over tallene?
SnusHanen Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Er dette din første karakter? ingen som lager twink som første karakter iallefall. For hvor skulle du fått gullet ifra. Så hvis det er din første så må du ha kjøpt/fått gull gitt. og hvis det ikke er din første, så ja....ebay:p
DisplayName123 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Lurer på om det finnes noen her inne som kan forklare meg litt om følgende stats på min lvl 19 twink warrior: ... Dodge: 25,55% ... .., og at jeg heller burde satse mindre på dodge og mere på ren HP. Du har satset på dodge, selv om du ikke vet hva det er..?
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det er ikke hans første character. Etter hva jeg har fått med meg
Pingo68 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Bjorshol har nok rett i det faktum at dette ikke er min første karakter. Bare en i rekken av mange. Men det er min første twink karakter. Jeg formulerte meg nok litt klønete i mitt startinnlegg. Så jeg prøver på nytt: Crit og damagereduction har jeg grepet på. Tror jeg ihvertfall. Crit = hvor ofte jeg critter i et "perfekt" miljø. Damage reduction reduserer den skade fienden kan påføre meg per slag, dog ikke crit (også i et "perfekt" miljø). Kan nok være at det ikke er helt riktig det jeg nå har sagt, i så fall korriger meg. Dodgeenchantene virker som de eneste riktige (shoulder og cloak) utifra det lille jeg har lest på twinkdelen. Spesielt i forhold til roguer, men jeg antar at noe av det samme vil gjøre seg gjeldende for en warrior. Dodge er vel det som fører til at fiende får flere "bomslag" mot meg, eller sagt på en litt annen måte: reduserer hitratingen til motstanderen ? Det jeg egentlig er ute etter er hvordan summen av damage reduction, dodge, parry og block vil påvirke min hverdag i wsg. "Kaster" jeg bort enkelte enchantments (+dodge på cloak/shoulder og +block på shield) i forhold til den skadereduksjon jeg er på jakt etter? Har det i det hele tatt noe hensikt med skadereduksjon? Burde jeg istedet satse på +AP på skuldre, +AGI på cloak og +STA på shield? Alternativt droppe 1H og shield, og heller gå for 2H og økt AGI på den måten. Takker for innleggene sålangt.
Pingo68 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Block på shield er ubrukelig i pvp, ja. 8432669[/snapback] Takker, da går jeg for +7 stamina istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå