Gå til innhold

Nett på 360 via PC


Anbefalte innlegg

Hei. Har netopp gått til innkjøp av en 360, slik at jeg har en hos både pappa og mamma (pappa som betalte den hos han da) - Men om jeg vil på live, må jeg koble meg på trådløst, ettersom jeg ikke har planer om å kjøpe den overprisa wifi tingen til x360. Derfor lurte jeg på om jeg kunne koble x360en og på en eller annen måte få nett på xboxen på den måten?

 

Og en ting til:

Jeg har spilt en del GH2 på xboxen hjemme til pappa, men har en live profil, så jeg trodde at savesene mine kunne jeg bare laste ned når jeg hadde satt opp live hos mamma. Viser seg at savesene mine ikke ble med. Om jeg vil ha tak i savesene mine, må jeg ta med harddisken min til xboxen til pappa og kopiere over saves hver gang?

 

Takk for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

du kan lagre savene på et minnekort. når det kommer til live så må du koble deg til via kabel i pc og så dele den trådløse tilkoblingen din. da burde du komme på nett.

Lenke til kommentar
du kan lagre savene på et minnekort. når det kommer til live så må du koble deg til via kabel i pc og så dele den trådløse tilkoblingen din. da burde du komme på nett.

8431067[/snapback]

Ok, dette jeg tenkte. Har en belkin trådløs USBpin (gadd ikke kjøpe sånn kort siden aksesspunktet er på andre siden av veggen), og så har jeg 2 stykk nettverksporter på hovedkortet. Noen som kan forklare nermere hvordan jeg deler nettet til 360en?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe spesielt god med nett og sånn men jeg gjorde det samme som du kan gjør.

Tok en tp fra 360en inn i pcen min som allerede var koblet på internett.

så på nettverkstilkoblinger markerte jeg den hvor jeg får internetten fra og den så gikk til 360en, høyreklikket og bare trykket opprett bro mellom tilkoblingene.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke noe spesielt god med nett og sånn men jeg gjorde det samme som du kan gjør.

Tok en tp fra 360en inn i pcen min som allerede var koblet på internett.

så på nettverkstilkoblinger markerte jeg den hvor jeg får internetten fra og den så gikk til 360en, høyreklikket og bare trykket opprett bro mellom tilkoblingene.

8431096[/snapback]

Hm, DHCP serveren i ruteren min ga visst ikke xboxen en egen ipadresse, så jeg mista nettet på begge enhetene når jeg gjorde dette. Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...