The Stig Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Heisann. Etter å ha spilt gjennom GDI-kampanjen er jeg nå kommet til NOD. Har kommet meg et godt stykke ut i kampanjen, men har nå kommet til et punkt hvor jeg kunne hatt brukt for artilleri. Det var da jeg innså at jeg ikke for til å bruke beam cannon! Slik jeg har skjønt det, både på manualen og forklaringen til enheten (i spillet) skal man kunne kombinere en Venom (fly) med en Beam Cannon (laserkanon) for å ha mulighet til å skyte over hele kartet. Jeg vil tro at flyet skal fungere som et slags speil som reflekterer laserstrålen videre på ønsket mål, men dette klarer jeg altså ikke. Jeg har ikke hatt noen problemer med dette GDIs Juggernaut, men nå får jeg det altså ikke til. Håper noen kan forklare hvordan jeg gjør dette, gjerne med bilde. Legger ved et bilde av problemet - prøver jeg å velge "Reflector beam" innenfor sirkelen blir musepekeren et rødt "forbudskilt". Takker for svar
Sinnapels Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Du må bruke Venom som speider. På samme måte som sniper for juggernaut. Altså, du må fly det nærme nok målet.
The Stig Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 (endret) Hmm, så venom må altså være over en fiendtlig bygning/enhet? Fordi snikskytterne til GDI trenger kun å være i nærheten, Juggernautene kan skyte hvor-som-helst innenfor sirkelen. Endret 19. april 2007 av Stikk-kont@kten
Sinnapels Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jepp, altså, beamcannon kan skyte inni den ringen som du har tatt screenshot av der. Håpløs metode som aldri funker no særlig i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå