--Sigurd-- Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ingen joiner warcraft III gamene som jeg starter. Jeg har åpnet port 6112 på ruteren, men det virker fortsatt ikke... Kan noen hjelpe? Jeg vet at det er mange som har det samme problemet.
MrUrge Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde det samme problemet når jeg spilte det.. Prøvde også å åpne noen porter, men det hjalp ikke, så jeg ga opp og bare joina.. Men nå spiller jeg ikke da.
--Sigurd-- Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Jeg hadde det samme problemet når jeg spilte det.. Prøvde også å åpne noen porter, men det hjalp ikke, så jeg ga opp og bare joina.. Men nå spiller jeg ikke da. 8423385[/snapback] Er det ingen som spiller Warcraft og kan hjelpe?
nabbskall Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Du har vell åpnet porten på ruteren. Men har du åpnet på modemet?
Lmthaman Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 jeg sliter med akkurat samme problemet, modemet mitt er "xavi x8221r-B" kjører en switch mellom der og maskinen. har vært inom portforward, men har ikke sjangs til å komme inn på modemet for å sjekke porter. noen som har tips
Rallahr Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kan hende at du må skaffe et mer interesant game Dota f.eks
Lmthaman Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kan hende at du må skaffe et mer interesant game Dota f.eks 8496691[/snapback] dota er kjipt, men er ikke det som er problemet uansett. har fått kamerater til å prøve å joine uten at dem har klart det. de finner gamet men kan ikke joine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå