Gå til innhold

Er N95 virkelig så bra?


Anbefalte innlegg

Er batteriet så elendig som det sto i testen? Ganske ubruklig visst den ikkje holder ein dag...

8424781[/snapback]

 

Har selv gått over fra Sony Ericsson (som jeg har vært veldig fornøyd med) til N95. Batteriet er dårlig, men syns testene er litt sløve akkurat der fordi de aller færreste vil ha WLAN-scanning, Bluetooth etc aktivert når dette ikke er i bruk. Men må nok belage deg på å lade hver natt.

 

Har hatt SE siden før det ble SE. Tror jeg har hatt 4-5 modeller. Grunnen til at jeg med tungt hjerte gikk over til nokia var lite nyskapning hos SE samt den elendige joysticken på endel SE telefoner. Ikke mye joy over den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er bedre enn N70, men ikke bedre enn 3.2 mpix med autofokus.

 

En God gammel K750i har fortsatt best kvalitet på 2 mpix :)

8453306[/snapback]

Jeg er egentlig ganske sikker på at N95 har bedre kvalitet på 2 mpix enn K750i.

8458124[/snapback]

det jeg tenkte som logisk angående k750i var ikke at den hadde 2 mp, men at den har en litt stor kameradel pluss gode erfaringer..

er ikke helt sikker på hva Ty4on mener, men om vi kan sammenligne med faktiske tlf, og ikke et antall mp, så hadde det vært fint..

"3.2 mpix med autofokus."

tenker du på en spesiell tlf her?

og jeg er ikke helt sikker på hva du mener heller, arehei, men fint du er tilbake :D (til der jeg ser iallefall)

*og det er ikke bare kameraet vi snakker om her, jeg vet ikke om det er softwaren sin skyld, både det den gjør og ikke gjør, men n95 har et innslag av cyon(heter det det?) på bildene jeg har sett...

n95 bilder og video*

edit:quote og *

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...