Gå til innhold

Wow Online Tønsberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som du er fra byen , kan du ikke sjekke selv? :)

hmm var et par år siden jeg var i tønsberg, er det ikke en nettkafè som ligger ikke så langt fra havna?

Skrevet

Darkey for president.

Yup, ein av dom fina laptopana hadde vori kjekt no.

Hum hum hum, beklager, men jeg vet ikke. Noen som gjør?

Skrevet

Ligger en nettkafé 50 meter syd-vest for Rådhuset i Tønsberg, om de har mulighet for å spille World of Warcraft og slikt der aner jeg ikke.

Skrevet

hvis du copy+paster passordet så er det tryggere med tanke på keyloggers.

selv gjør jeg alltid det nå etter jeg fikk keylogger en gang :mad:

men fikk alt tilbake jeg mista og fjerna keyloggerprogrammet :)

Skrevet

selv gjør jeg alltid det nå etter jeg fikk keylogger en gang  :mad:

8415929[/snapback]

enda så må du jo skrive passordet i en tekst fil for å så kopy paste den siden pcn ikke er din ;) keyloggers skriver ned alle knapper du trykker på, noen av dem registerer seg også hvilke program du starter..

så : di du skriver "passord", copy paster det, så er det ikke hardt for han som har laga keyloggeren, ok... han skrev et eller annet, så starta han WoW, så trykka han på CTRL og V.. hmm.. kan det være det han skrev før han starta wow tro?

Skrevet

Man kan jo skrive awuriregrfe7gfesgfgesPASSORDfebsfjvfjvesjfvjasebfsbf

Så merke passordet og lim inn. (uten å skrive passord i caps) :p

Skrevet

selv har jeg passordet mitt lagret i et tekstdokument, som jeg copypaster fra.

men er jo ikke helt trygt om noen andre har tilgang til din pc.

heldigvis er pcen min fri for andre. :)

men kan vel gjøre som Tor-Gunnar sa , å skrive et langt tulleord og kopiere passordet ut av det

Skrevet

selv gjør jeg alltid det nå etter jeg fikk keylogger en gang  :mad:

8415929[/snapback]

enda så må du jo skrive passordet i en tekst fil for å så kopy paste den siden pcn ikke er din ;) keyloggers skriver ned alle knapper du trykker på, noen av dem registerer seg også hvilke program du starter..

så : di du skriver "passord", copy paster det, så er det ikke hardt for han som har laga keyloggeren, ok... han skrev et eller annet, så starta han WoW, så trykka han på CTRL og V.. hmm.. kan det være det han skrev før han starta wow tro?

8415975[/snapback]

Skriv bokstavene i tilfeldig rekkefølge og så klip og lim dem inn i rett rekkrfølge? GL me å finne ut PW da...

Skrevet

Klipp ut bokstaver fra aviser også limer du de sammen til passordet ditt, legger de i en brun konvulutt, som du igjen legger i en utskjært bok i bokhylla.

Når du logger på, finn fram konvolutten, gå inn i DOS, skriv CIA 10 ganger, også går du inn i windows, åpner word, velger skrifttype "chiller" størrelse 26, skriver masse tall, bokstaver og tegn, og så trekker du for gardina mens du kopierer hver enkel bokstav ut av word i ført en svart hettegenser og lue.

Eller så kan dere skaffe anti-virus, spybot s/d og en brannmur.

Skrevet
Klipp ut bokstaver fra aviser også limer du de sammen til passordet ditt, legger de i en brun konvulutt, som du igjen legger i en utskjært bok i bokhylla.

Når du logger på, finn fram konvolutten, gå inn i  DOS, skriv CIA 10 ganger, også går du inn i windows, åpner word, velger skrifttype "chiller" størrelse 26, skriver masse tall, bokstaver og tegn, og så trekker du for gardina mens du kopierer hver enkel bokstav ut av word i ført en svart hettegenser og lue.

8418050[/snapback]

Snakker om på en internett kaffe, men god ide :) skal begynde å gjøre det

Skrevet

Nå blir jeg paranoid her, har alltid hatt samme passordet og visste ikke at keylogging var så utbredt =\

Hender det at det følger med i addons eller hva? Hvordan får man det? Fordi jeg har en hel haug med addons.

Beklager off-topic..

Skrevet

Når du logger på, finn fram konvolutten, gå inn i  DOS, skriv CIA 10 ganger, også går du inn i windows, åpner word, velger skrifttype "chiller" størrelse 26, skriver masse tall, bokstaver og tegn, og så trekker du for gardina mens du kopierer hver enkel bokstav ut av word i ført en svart hettegenser og lue.

8418050[/snapback]

:!: Skjedde ingenting når jeg skrev CIA i DOS :hrm:

Ikke at jeg ventet at det ville skje noe men ja jeg måtte prøve :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...