Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Symantec Backup Exec - System Recovery, Server Edition?

 

Skal sette opp backupløsning på en server, hvor vi snakker relativt store mengder data.

 

Har fått for meg at programvaren kan brukes til å rulle ut innstillinger og denslags til evt. ny server uavhengig av hardware.

 

Behovet for dette eksisterer ved at jeg må kunne overskrive innstillingene på en "fersk" server med de eksisterende innstillingene på et eventuelt image, selv om hardware'n i den nye serveren er ulik den første.

 

Noen som har vært borti dette, og har noen erfaringer å komme med?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet på en ny server på jobb. Det var en del å sette seg inn i. Håpet egentlig på plug and play som ghost, men den gang ei..

 

Prøvde også en restore uten hell og måtte reinstallere win smb 2003.. 6 timer :no: Det var mer min feil da jeg tok noen sjanser.

Endret av Loffern
Lenke til kommentar
Jeg har testet på en ny server på jobb. Det var en del å sette seg inn i. Håpet egentlig på plug and play som ghost, men den gang ei..

 

Prøvde også en restore uten hell og måtte reinstallere win smb 2003.. 6 timer  :no: Det var mer min feil da jeg tok noen sjanser.

9274293[/snapback]

 

Er en stund siden denne posten ble født, men kan jo oppdatere for å si at valget havnet på Acronis True Image, som framsto som lettfattelig og godt funksjonell programvare for slike operasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...