Gå til innhold

Enkel mod'ing


Anbefalte innlegg

Mange spørsmål: Er det bare for meg det virker sånn, eller lager Lian-Li bare midi-towers? Er det forøvrig noen som vet om noe tower som er pent/tøft i original-utgave?(og ikke si Chieftec, for da kryper jeg gjennom skjermen til vedkommende og kveler ham)Ellers noen ideer til en case mod når jeg har minimal tilgang på verktøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lian-Li har fulltowere de! Pc70 og PC71 (og sikkert flere :smile: )...

 

Nytt kabinett?? Hmm, Enermax og Coolermaster kabinettene de har hos Microplex og OiK er ganske fete da! Men også noe dyre...

 

Ellers er I&S towerne fete, men tunge som bare f***.

 

_______________

mvh

erling kise

redaksjonen @ overklokking.no

Lenke til kommentar

Så et fulltower inne på butikken til Komplett i Trondheim, det var blått(jævli kul farge) hadde 6+2 utvendige bay's, vifte montert i skap døren ovenfor prossesor og en god åpne løsning på skap døren og var veldig stilig i utseende! Men jeg fikk jo ikke låv til å nevne produsenten...

 

Synes ellers at Addtronics 7896A er et bra tower, men det må moddes en del...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Mange spørsmål: Er det bare for meg det virker sånn, eller lager Lian-Li bare midi-towers? Er det forøvrig noen som vet om noe tower som er pent/tøft i original-utgave?(og ikke si Chieftec, for da kryper jeg gjennom skjermen til vedkommende og kveler ham)Ellers noen ideer til en case mod når jeg har minimal tilgang på verktøy?

Chieftec!!!Chieftec!!!Chieftec!!! jeg har firewall så du kommer ikke gjennom min skjerm og får kvelt meg!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...