asux Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hey. Min klan og jeg leter etter server. Vi har selvfølgelig sjekket med sponsorer rundt oss i nærmiljøet osv. Det vi nå tenker på er og kjøpe server hosting. Det som er spørsmålet mitt er: "Hvem er best på hosting av CSS servere? og hvem er billigst?" Takk for all hjelp på forskudd [A.C.E] aSuxiz [CL]
hiper Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 www.gameserver.no www.warserver.no www.mbit.no www.game-hosting.com hjemmeside til klanen deres da? og hva heter den?
pasilac Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Vi har ikke fått hjemmeside enda heller. Navnet på klanen vår er A.C.E
IndR Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 (endret) Litt off topic, men hva står for A.C.E? Endret 17. april 2007 av Singh_Toor
asux Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Litt off topic, men hva står for A.C.E? 8406806[/snapback] Vi ville hete Ace og synes A.C.E så fetere ut.. har ikke funnet noe forkortelse enda.. noen forslag `?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå