madompa Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Bildet taler for seg selv. Et stort grått felt nederst med en ^, adblock etc. virker ikke, bokmerker og bokmerke-verktøylinja er borte (de ligger der fortsatt når jeg går inn på bokmerkebehandling). Vet ikke hvordan det skjedde, skjedde når jeg var i Telenors trådløse sone (men skal ikke gi noen fordomsfulle antagelser). Har prøvd å installere nyeste versjon av Firefox, men ingen forandring.. Hjelp :S Edit: IE-fanevalg virker fremdeles, merkelig nok.. Endret 15. april 2007 av madompa
RattleBattle Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Bruker du Adblock eller Adblock Plus? Mener, uten å være helt, sikker at Adblock kunne forårsake det der.
madompa Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Nå kom plutselig bokmerkene tilbake, men det stygge grå feltet er fortsatt der. Jeg prøvde å avinstallere Adblock, ingen forandring..
madompa Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Det viste seg å være en liten stygg utvidelse jeg lasta ned, Hyperwords. Litt irriterende var det i lengden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå