cosw Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om det er mulig å få tekstmeldingsopplesern på norsk?
seigmann Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Man kan laste ned språkfiler ihverfall ved hjelp av "Last ned" -> "Sound mod.."
cosw Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Man kan laste ned språkfiler ihverfall ved hjelp av "Last ned" -> "Sound mod.." 8402322[/snapback] Takk! Det virket
longbow Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Lasta det ned, ligger på nedlastinger. Men fortsatt er det kun engelsk tale...? hva gjør jeg?
Papaja Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Vet noen om man kan få meldingsoppleseren på E65 til å lese opp sms automatisk? Kjekt når man er ute og kjører bil.. kan jo ikke lese de mens jeg kjører...
cosw Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Gå inn på verktøy, så tale, å bytt til norsk. Den leser opp meldinger når du har fått ny så holder du inne venstre valgtast!
Papaja Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Gå inn på verktøy, så tale, å bytt til norsk. Den leser opp meldinger når du har fått ny så holder du inne venstre valgtast! 8455367[/snapback] Jepp det vet jeg - men kan man stille noe/gjøre noe slik at den gjør det automatisk når feks BT handsfree er koblet til..? Ikke helt trafikksikkert å prøve å holde inne den venstre valgknappen mens man kjører så det kan man jo ikke gjøre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå